Monday, December 20, 2010

iBu SayAnG Kamu


pertama kali ibu tgk kamu......
ibu suka sangat
ibu tahu kamu untuk ibu........
kamu sihat sangat......
kamu juga sempurna di mata ibu

kamu nakal...sama macam ibu......
berlari sana sini...aduh sungguh buas kamu
tapi tak mengapa.....sebab kamu racun dan kamu juga penawar

bila di kantor ibu teringat kamu......
teringat keriangan kamu....
keriangan ketika terdengar suara ibu yang pulang dari kerja....
mengintai dan melihat kelibat ibu kamu pulang dari mencari rezeki yang halal

kamu kelihatan suka bila ibu mengagah kamu...
terasa penat hilang bila mana melihat kamu
ibu cuma harap satu, agar kamu tahu meninggalkan kamu
bukan bermakna tidak sayang pada kamu......
tapi itu pengorbanan ibu besarkan kamu.....
bagi kamu cukup makan...makan makanan yang menjadi kesukaan kamu

Ibu nak kamu tahu " IBU SAYANG KAMU"

Boboy jangan nakal-nakal kt rumah....nnti petang ibu main2 dengan kamu ye

*boboy merujuk kepada hamster jenis dwarf yang sangat cute (^_^)



~boboy selalu begini...noty like mummy~

*akunotyyangbaik

3 comments:

aidahkasri said...

oke!! mentang2 la GUGURL dah mati..terus dilupakan...tapi jgn lupa siapa punya kematian DIA...sedih!!!!

SepetDanBulat said...

lohhhh... ingat kan kucing ke ape... skali hamster heheeheh.... sgt comel!!! dah la name kucing sab pon ade boboy :P

zetty ety said...

AK: "perkara yg lama jgn lah di kenang *dialog dolu2 ketika dekya kicik2....adikku yg mcm mak nenek)

SnB: heheheh ni antara permata hati ku......;)

Post a Comment