Wednesday, October 20, 2010

SiPi KEcUnDaNg Di MedAn PerAnG......

Sipi -sipi aku kecundang di medan perang.......
lega....aku tak kecundang rupanya.......
gegar gempita tempikan bermula........
aku gila........gila dan terus gila.....

bertahan dan terus bertahan......
berjam-jamnya di medan itu.......
Arghhh....ku tak tak tahan lagi.......
tapi,
itu pilihan ku.......sama ada aku terkorban atau pun tidak....
aku kene teruskan........kerana setiap yang aku mulakan kena aku habiskan.....

Sipi-sipi aku kecundang di medan perang......
lega........aku tak kecundang rupanya........
pilihan aku bukan pilihan sesiapa.......
kerana peluang ini yang aku ada..........

*hampir hilang kawalan minda akibat gangguan anasir luar yang bisa mencipta satu amukan secara senyap.......namun....diam adalah pengubat pemikiran dan itu yang aku lakukan


~akunotyyangnakal~ @PWTC

0 comments:

Post a Comment