Thursday, October 14, 2010

AkU dAn HaRI ITu

Aku dan hari itu….kau dan aku
Aku dan hari itu…..merenung membatu
Aku dan hari itu…. tertunduk malu.
Aku dan hari itu…. hanya kelu membisu .
Aku dan hari itu….ucap satu persatu

Aku dan hari itu…..mula tahu
Aku dan hari itu……fikir kamu
Aku dan hari itu…..ingat kamu
Aku dan hari itu…..dapat rasa itu

Aku dan hari itu….. tahu aku
Aku dan hari itu….tak mampu menipu
Aku dan hari itu….hanya tahu kamu
Aku dan hari itu……jelas nekad ku Satu

Aku dan hari itu…..hampa belaka
Aku dan hari itu…..tidak menduga
Aku dan hari itu….diperjelas segala
Aku dan hari itu……akur semua

Aku dan hari itu……hanya emosi
Aku dan hari itu……lebih menyendiri
Aku dan hari itu….mulai sedari
Aku dan hari itu…..perlu melupai

DAN

Aku dan hari ini…..lebih tenaga
Aku dan hari ini…gembira belaka
Aku dan hari ini…….bukan siapa siapa
Aku dan hari ini…….adalah aku yang nyata

~aku yang terus jadi aku~


~ Kerana aku “Budak Noty Yang Baik” yang akan sentiasa bergembira disamping orang-orang yang sayangkan aku….aku tak mampu kuat namun ke percaya kelemahan ku adalah penjana kekuatan ku. Ku akur...ku tabah....ku yakin nasib sentiasa berubah. Perit. Sakit.namun mampu tersenyum untuk menggembirakan yang lain.biar dikatakan hipokrit tp sekurangnya DIA perlu tahu aku tidak betah menjadi org lain. tetapi diri aku sendiri yang hatinya separuh merah separuh kelabu~ 


ME,
::akubudaknakalyangbaik::

1 comments:

aidahkasri said...

Hari itu kau ada dia..
hari itu kau sayang dia..
hari itu kau sedih..
haru itu kau marah
hari itu kau membenci
hari itu kau gembira..
hari itu aku tetap aku...
hari itu aku tetap disisi..


Hari ini AKU TETAP AKU...
akan sayang Kamu biarpun ada DIA....

Post a Comment