Thursday, October 28, 2010

PASS......AkU YaNg SeJUk Beku @ KuBiKeL Ku....




*************PASS.....pergh mcm nak melepas!
                          PASS........dok berhempas pulas.......
                          PASS....semua kene pastikan PASS************


Agak sedikit hilang la kemaluan bila di saat ini baru nak ambil lesen (di usia 24 tahun...rase cm dh tua nak amik).....haish! merah padam gak bile kawan2 mcm terkejut beruk bila aku mengatakan aku blom ada sebarang lesen yang membenarkan aku memandu secara sah......

NEKAD........harus nekad....pastikan dalam tahun ini juga aku akan mendapat lesen memandu secara sah dan halal.....

Di hari kejadian (27/10/2010 jam 10.30AM) :- 


BUKIT..........Ok2 la
(dengan penuh keyakinan menekan minyak sehingga mengaum bunyi nye..peduli hape! ngeee~)

****PASS*****

PARKING.......confident abis
(Tp tiang tu main acah2 ngan aku.......haish! men cakcak ngan aku ye.....hush! nasib tak jatuh...huuu~)

****PASS*****

TIGA PENJURU.......Adei~
(Kt sini hampir kantoi la......enjin termati time nak kuar......nasib 'cik abang' tak nampak.....kalo tak dh kene PREEEEEET> tiupan wisel sakti.......tp aku bernasib baik)

****PASS (yang hampass) ***


ON THE ROAD.....best n terbaek

(kecut perut cam nak terberak pon ader.......adei, melihat "cik abang misai melintang"..lagi cam nak cirit....huhuhuhuh.......digagahkan juga kaki melangkah........dengan senyuman yang paling manis ku beri....salam sebagai sapaan permulaan.......................... :)

Permulaan oke2..........tetapi mcm biase menggunakan segala kaedah untuk memastikan diri PASS.......ramah nye aku tak terkata...manje2 kucing la kunun.....jelingan smpai juling ku bagi kt cik abang tuh.........NOTY YANG BAIK.....kaedah paling mujarab untuk memastikan diri lulus cemerlang......walaupun byk kali mati enjin -----> hampeh kete tuh...tak best bawak (cewah, menyalahkan kete plak)....tp berkesan....CAIR~ CAIR~ heeeeee~

*sehingga hampir diajak berkarok.....(aje giler ka??? o.0??? huhuhuh)*

****PASS*****

pulang dengan hati yang lega...nasib menyebelahi ku....(disamping berkat DOA mereka yang tersyg)

"Saya dengan ini mengesahkan bahawa saya kini boleh memandu dengan selamat, halal dan sah di sisi undang-undang...."

ngeeeee~

:: Notyyangbaik ::

7 comments:

aidahkasri said...

memandangkan kamu sudah PASS...pass ni kena la bawak saya jalan ronda2 dengan KANCIL saya..hurm..

syaratnya..
1.kamu yang pandu..
2.isi minyak penuh..
3.bayar duit toll..
4.belanja makan..
5.belanja tengok wayang....


ngeee~~ terasa dan mahu berangan menjadi BOSS sekejap..

oke...

**aku tahu kamu noty...sebab tu kamu LULUS....**
pesanan ABAH..jangan dilayan orang Tua Miang tu**merujuk kepada simisai melintang..

masqiara said...

tahniahh ye..pas ni leh bawak jalan2...

zetty ety said...

AK: wah2....sume atas perbelanjaan ku kah?POKAI jadi...bley tak guna kaedah tuh pada kamu supaya kamu tak PAU sy sebegitu rupa...hahahahahaha

Mas (mummy) bley2....tp tunggu dlm perot tu kuar.....bwk baby jerk..mak tinggai...heeeee~ baby jalan ngan MAMA ETY oke! XP

aidahkasri said...

der.....taktik sudah diketahui jadi pasti tak menjadi....tetap mahu menuntut janji...

**BENCI bila dijanjikan tapi dilupakan....

1.dompet berjenama ADIDAS @ NIKE....
2. makan di BUbba Gump Shrimp Co....
3.berjimba di SUNGAI CONGKAK..
4.pulang ke kampung bersama2...


**tetap mahu menuntut...

zetty ety said...

AK: oit2.....dompet harge sploh hengget sudah.......oke2 XP

Elena Tengku said...

Hello :D

zetty ety said...

elena,
hello.......heeeeee~

Post a Comment