Thursday, November 4, 2010

KeBOdOHAN Si BoDoH

~You are loser  and stupid as well~



Aku tak mahu jadi bodoh
membuat diri ini nampak bodoh

Membiarkan diri ini diperbodohkan
Dan biarkan diri jadi bodoh

Bodoh lah aku membiarkan diri diperbodoh-bodohkan
kerana aku bukan bodoh nak dibodohkan

Aku nak biarkan yang membodohkan pula diperbodohkan
Aupaya dia pula yang nampak bodoh.......sangat bodoh


* ketawa kecil *

Ternyata dia sekarang kelihatan bodoh
Merasakan sekelilingnya membodohkannya
Itu akibat memperbodohkan yang tak bodoh
Kesan, diri sendiri yang nyata bodoh dan bodoh


Hey si Bodoh,


Kebodohan  memperbodohkan telah nyata kelihatan
Jangan la kau si bodoh nak buat-buat bodoh
Memang kau bodoh dan seharus kau pula diperbodohkan


Kesian si bodoh....membodohkan dirinya sendiri tanpa sedari.....atau pun ianya disedari
Cuma tidak mahu ambil peduli......demi kepentingan diri......yang hakikat TAK LAMA LAGI........


BODOH bodoh si bodoh,

Jangan lupa ada yang membela
Pada mereka yang terluka
Akibat perbuatan kau yang alpa
Yang hanya tahu penuhkan nafsu yang ada

Hey bodoh si bodoh

Dah tak laku lakonan kau
Dah tak laku kata-kata berlandas hukum kau
Dah tak laku lawak jenaka kau
Dah tak laku semuanya.........

Sekarang aku memandang kepada kebodohan kau
Kebodohan yang akhir akan memakan diri kau
Memakan diri kau
Aku manusia tiada kuasa menghukum
Namun, aku tahu Yang Esa itu ada
Tidak perlu tunggu di hukum di 'sana'
Di sini juga pasti kena

Bodoh, bodoh, si bodoh
cukup-cukup memperbodohkan
kerana aku bukan BODOH..........harus di ulang ye...AKU BUKAN BODOH



*Noty Yang Baik can smell sumthing bad....so go away u bad.....me seriously dun like it.....u are seriously psyco........u gud in front but very jerk at back.......go away u sh*T.....!


~notyyangbaik~

1 comments:

aidahkasri said...

Jika BODOH tu tahu yang KEBODOHANnya dah diketahui pasti BODOH akan MALU::persoalannya adakah BODOH sedar dengan kesalahan DIA::BODOH memang muka tak MALU:: BODOH memang BODOH kerana dia BODOH yang gagal memyembunyikan KEBODOHANNYA::


~Marah dengan BODOH~

Post a Comment