Wednesday, November 3, 2010

YaNg HiTAm AkAn TErUs JaDi HiTAm




Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan  kau cuba nak tukar jadi putih

Jangan kau nak sembunyi
Sebab aku dah ketahui

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Jangan kau cuba nak lari
Semuanya dh aku ketahui.....aku KETAHUI

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Kau akan terus jadi hitam Sang Hitam
Sebab kau dah rosakkan yang PUTIH

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Jangan nak lari jangan nak sembunyi
Kerana hitam kau Sang Hitam sampai MATI

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Kerana putih kau xakan berkalih
Kerana KAU DAH ROSAKKAN YANG PUTIH

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Aku tahu kau banyak DALIH
Kerana kau cuba sembunyikan kesalahan kau pada PUTIH

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Jangan kau ingat Sang Hitam 'ITU' akan berakhir
Kerana ia sememangnya belum berakhir

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Jangan kau anggap kau boleh terus putih
Setelah kau ROSAKKAN PUTIH...........KAU ROSAKKAN PUTIH

Sang hitam yang akan terus jadi hitam
Jangan kau cuba nak tukar jadi putih

Dendam akan terus jadi Dendam
Sampai MATI ku doakan kau terus HITAM dan BUKAN putih


* Buat PUTIH, kau harus bangkit.....
   Jangan biarkan hitam berdekah syaitan melihat kau..........

   Buat HITAM....Hey! jangan cuba sembunyi.....AKU DAH KETAHUI...........
   Ops....! aku dan   mereka...AKU DAN MEREKA
   Jangan ingat kau boleh berkalih lain setelah kau 'HITAMKAN' PUTIH.......
   Sandiwara Sang HITAM berakhir...........
   Jadi STOP PRETENDING YOU JERK!  DISGUST YOU!!!!

  

1 comments:

aidahkasri said...

Tak mahu mencarut dan mengarut....si JALANG itu harus disedarkan~~ tak harus dibiarkan kerana JALANG kini semakin ANGKUH!!!! Hey! JALANG~ingat ye kita HIDUP ni hanya lah sementara, kasihan pada si BUNGA...tapi BUNGA jangan risau ye...KAMI ada untuk terus jaga BUNGA.....

Post a Comment